Canon hjälp, tack!

Fan min kamera gick sönder när vi var i Egypten. När man sätter på den så står det obejktfel eller något sånt, och min garanti gick ut i oktober. Ska åka in till Elgiganten någon dag och fråga vad det kan kosta att få den fixad. Någon där ute som vet vad det kan kosta?
Men grejjen är den att jag hade ändå tänkt köpa en ny kamera, en canon. Dem är SKITBRA, min är från märket Nikon. Så KASST. Tanken var att jag skulle ha köpt en canon då jag köpte denna men då såg jag den här och tyckte om färgen (lila) och modellen på den. Men fy ångrade mig rätt så snabbt sen, så började jag varför tog jag denna och inte en Canon bla bla bla så typiskt mig.

Så nu ska jag köpa mig en Canon och ingen annan modell oavsett färg och modell!!! =))

Har kikat runt lite och nu har jag svårt att bestämma mig. Har hittat tre st som jag vill ha men kan dock bara köpa en utav dem.





Hade gärna velat ha alla tre, älskar att ta kort på allt och alla. Men läget säger en utav dem haha så jaja. Men vet inte vilken jag ska ta, vilken utav dess är bäst?
Så nu alla kära läsare behöver jag er hjälp, vilken ska jag köpa?

Så fort jag har köpt mig min camera så blir det massvis med bilder och dagens outfit! Funny Funny =))

Tills dem nya bilderna dyker upp så får ni en gammal outfit bild från 27 september så länge.



Svart skinnjacka
Oversize Leopard Kofta  - VeroModa
Tights
Converse
Svart Väska
Beige Basker - H&M



Converse (L)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback