Kvinnor

...Som jag ser upp till och som är riktigt framgångsrika är:

1. Lauren från The Hills - Ung och framgångsrik med världens bästa jobb. Även hon jobbar med kläder och modevisningar m.m

2. Donna Karen - Finns inga ord, hon är otroligt framgångsrik och hur grym som helst. Diggar henne!

3. Victoria Silverstedt - Riktigt framgångsrik, Jobbar med allt möjligt och reser runt i hela världen. Riktigt Nice.

4. Sofi Fahrman - Hon har världens bästa jobb. Reser all the time, jobbar med kläder, går på dem senaste modevisningarna och egen tidning. Ja, hon har världens bästa jobb. Det är precis det jag skulle vilja jobba med.



Tre saker dem har gemensamt; - Framgångsrika, Starka och Självständiga!
 Och har världens roligaste och bästa jobb, ser verkligen upp till dem!


För mig är det väldigt väääääldigt viktigt att bli framgångsrik, vara stark som person och självständig. Det är väldigt viktigt som kvinna tycker jag! Att kunna stå på egna ben och inte behöva luta på någon, någon ALLS!

Diggar Adriana Limas citat, det kommer nog följa med mig:

I know how to make my self happy and i dont need someone to make me happy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback