Utgå - No way

Häromdagen när jag gick in på Kicks och skulle köpa min parfym - Tommy Hilfiger - Dreaming! Det är verkligen en parfym jag inte kan vara utan, så jag kikar runt men ser den inte!
Får panik och frågar personalen om var den finns, så säger hon att den har UTGÅTT - no way!
Mitt svar var - nej du skämtar! Hela min värld stannade till haha, vad ska jag köpa nu? Har haft den här parfymen i över 3 år!
Gick förbi Åhlens för att kolla om dem hade kvar den, men nej den hade utgått även där. Så när jag kom hem från jobbet kikade jag och syster runt på nätet om den fanns att köpa. Jo men visst fanns den där, i love internet haha!
Så tog och köpte min parfym och inte nog med en utan köpte två st för att vara på den säkra sidan ifall dem slutar med den även på nätet! Vad gör man inte för något som man är van vid?
Köpte även en super fin trenchcoat inne på H&M idag för endast 299:-. Hur billigt som helst för en jacka!
Den var perfekt i modellen, lagom lång och liten krage, like like likeee!
Nu ska jag ta och nanna!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback