Time to go!

Nu är det dags att ta farväl av dem stora klockorna med stora skärmar! Har känt att jag har fått nog av dem och istället vill jag byta ut dem stora klockorna till små och smala klockor!
Alltid när det klickar en idé i hjärnan på mig angående kläder/smycken whatever  så blir det alltid en hit 3-6 månader senare. Lustigt det där!
Som även med detta, i somras när jag var utomlands så kände jag nej vill inte ha dem stora klockorna. Nu är det dem små och smala jag vill ha!
Så till er där ute satsa redan idag på smala och små klockor så blir du först och lite unik. =)

Skippa den stora och ta den lilla istället!

Kommentarer
Postat av: Trees

cool header xD gjorde du den själv? måste ha tagit en stund haha

2010-08-29 @ 13:37:28
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback