She conquered with style

COCO CHANEL

Häromdagen när jag jobbade så gick jag förbi media avdelningen. Så såg jag världens bästa film på hyllkanten, som jag har letat efter den filmen. Och där fanns den, så tog och köpte den DIREKT. Jag pratar alltså om filmen - Coco Chanel.

Filmen var riktigt braaaa,rekommenderar alla som älskar Chanel att se den. Man fick mycket inspiration och många idéer om saker och ting.




 
Bild lånad av google.se

"Som ung fattig kvinna startar Gabrielle Chanel sin karriär i sekelskiftets Frankrike. Hennes kärleksaffärer och privatliv kommer att forma henne till en stark och determinerad affärskvinna med klockrent sinne för detaljer. Detta är Coco Chanels historia."


Film som bör ses!


Någon mer som har sett filmen? Vad tyckte ni om den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback