Guys guess what?

Jag fick tjänsteleeeeeedigt, L.A here i comeeee!! Hallelulja moment!

Jag fick från 1 december - 5 mars , hur underbart är inte det? Jag missar hela vintern här i Sverige och kommer tillbaka när det är som bäst - vår.
Och dessutom så får man vara med om amerikansk jul och fira nyår i Las vegas! Det kommer att bli så kuuuul, längtar!

Nu gäller det bara att hitta boende och flygbiljetter och jobba 24/7 så att man kan spara en del innan man åker iväg!





Bild lånad av google.se


Det känns så sjukt overkligt, har velat och dagdrömt om detta sen studenten (3 år sen) och nu äntligen kommer det att bli av. Hoppas allt går som planerat och att vi får en underbar tid i L.A.

Det jag kommer att göra i L.A är plugga engelska och kolla upp olika skolor som har stylist utbildningar. Och se vilken som är bäst och leder någonstans efter utbildningen och vad dem kostar.
Då vet jag vad som finns och vad det kostar så kan jag bara åka hem i mars och börja jobba och spara och sen återvända för att utbilda mig till stylist i L.A/NYC.

Någon som har tips angående boende i centrala L.A?



Kommentarer
Postat av: Anonym

LA HERE WE COME :D

2010-09-01 @ 22:49:50
Postat av: besarta

skönt att du får äntligen uppfylla din dröm!

2010-09-09 @ 23:46:19
URL: http://bbeba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback