Autumn little thing

Hösten är här, vare sig vi vill tro på det eller ej. Men inga suck för min del, kan vara rätt mysigt med höst.

Något jag ska satsa på till hösten och något som kommer att slå till stort (enligt mig). Det är broscher, ja alla slags olika brosch stora som små.

Alla har väl en farmor/mormor, gammalmormor eller en mamma som har grymt snygga brosch i byrålådan liggandes sen förr i tiden. Ja det har jag iallfall, mamma har en del stora och rätt fiffiga sådana.

Om ni inte har det, så har jag ett tips - Second hand.  Där kan man hitta riktigt snygga och unika som får koftorna eller outfiten att bli ett snepp snyggare.
Och dessutom brukar det vara riktigt billigt och ingen annan har en likadan. Go for it!





Bild lånad av gooogle.se


En annan hit  nu till hösten är lårhöga stövlar precis som förra hösten/vintern. MEN detta året färgade sådana, alltså gråa, bruna och beiga lårhöga stövlar är något att slå till med.



And a last thing is - gult nagellack är hösten hit! Jag personligen tycker att det är riktigt snyggt! Säg att man har ett par skyhöga svarta ankelboots och en hel svart outfit och så har man gult nagellack. Hela outfiten får ett lyft tack vare det gula nagellacket - snyggt!

9fb5fcc1.jpg image by areyouokeyannie
Bild lånad av google.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback